Carti Comunicare

111 produse

Profesia de relationist - Bernard Dagenais

Profesia de relationist - Bernard Dagenais

33
9 LEI info
4.02/5

Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si

The Concentration of Media Ownership in Romania - Adina Baya

The Concentration of Media Ownership in Romania - Adina Baya

32
17 LEI info
3.97/5

The Concentration of Media Ownership in Romania. Supporting or challenging pluralism and media freedom? Increased debate has been developed in recent years on how the

Comunicarea. Repere fundamentale - Mihai Dinu Reducere 1 LEI

Comunicarea. Repere fundamentale - Mihai Dinu

5% 20 LEI
31
19 LEI info
4.00/5

La un deceniu de la prima sa aparitie, cartea profesoruluiMihai Dinu, devenitatitlu de referintain literatura romaneasca a domeniului si manual universitar ale carui tiraje succesive

Viata mea in publicitate - Claude C. Hopkins Reducere 1 LEI

Viata mea in publicitate - Claude C. Hopkins

5% 20 LEI
31
19 LEI info
4.00/5

Cele mai multe afaceri au dat gres din cauza ca s-au intins prea mult. Au speculat fara chibzuinta pe o sansa neclara. Asta ca sa

Cum sa-ti faci publicitate - Dan Stefanov

Cum sa-ti faci publicitate - Dan Stefanov

29
19 LEI info
3.95/5

Din cuprins: Primii pasi Imaginea ta Imaginea firmei tale Creatia mesajelor pe care le transmiti publicului Sase moduri de a-ti face publicitate Suporturile publicitare 10

Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului - Constantin Schifirnet

Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului - Constantin Schifirnet

28
22 LEI info
3.92/5

Volumul include studii de exegeza si cercetari proprii despre fenomene si procese din societatea romaneasca - modernizarea, modernitatea si europenizarea -, explicate prin studiul mijloacelor

Branduri in conversatii - Corina Buzoianu, Monica Bira, Roberta Raducu, Ligia Stroe

Branduri in conversatii - Corina Buzoianu, Monica Bira, Roberta Raducu, Ligia Stroe

27
24 LEI info
3.91/5

Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online Ne-am propus ca textul acestei carti sa fie o discutie sistematica, asezata, atat

Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan

Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan

21
25 LEI info
3.88/5

Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva

Problemele publice. O perspectiva comunicationala - Malina Ciocea

Problemele publice. O perspectiva comunicationala - Malina Ciocea

20
25 LEI info
3.88/5

Cartea Problemele publice. O perspectiva comunicationala exploreaza istoria unui concept, problema publica, in diverse traditii analitice. Miza secundara a lucrarii este de a propune o

Relatiile publice. Evolutie si perspective - Remus Pricopie

Relatiile publice. Evolutie si perspective - Remus Pricopie

20
25 LEI info
3.88/5

Cartea de fata apartine, in mod evident, categoriei nobile a lucrarilor academice de sinteza si de anvergura enciclopedica asupra unui domeniu fundamental al comunicarii cel

Comunicare si etica in domeniul tehnico-militar - Daniela Moldoveanu Reducere 4 LEI

Comunicare si etica in domeniul tehnico-militar - Daniela Moldoveanu

13% 32 LEI
26
28 LEI info
4.00/5

Fiinta umana si, implicit, lumea au evoluat odata cu evolutia formelor comunicarii si a limbajului, cu dezvoltarea limbii, vorbirii si, mai ales, a scrierii. Consemnarea

Brief - Sorin Tranca

Brief - Sorin Tranca

24
37 LEI info
3.81/5

Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate 9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin

Business Storytelling: Branduri si povesti

Business Storytelling: Branduri si povesti

27
39 LEI info
3.81/5

Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru Cuprins: 1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru Brand management si provocari /

Brandul de oras ca vector al brandului de tara - Gabriela V. Popescu

Brandul de oras ca vector al brandului de tara - Gabriela V. Popescu

25
39 LEI info
3.80/5

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig

Current trends in international public relations - Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme

Current trends in international public relations - Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme

28
40 LEI info
3.80/5

Editie in limba engleza EUPRERA congresses happen because there is a fine and energetic group of nearly 700 academic and practitioner members, coming from every

Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare - Natalia Vasilendiuc, Oana Calin

Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare - Natalia Vasilendiuc, Oana Calin

22
39 LEI info
3.79/5

Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare. Concepte esentiale si instrumente de lucru pentru initierea si planificarea proiectelor Ghidul de management de proiect

Pr trend. societate si comunicare - Delia Cristina Balaba, Ioan Hosu

Pr trend. societate si comunicare - Delia Cristina Balaba, Ioan Hosu

25
40 LEI info
3.79/5

Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan

Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan

17
39 LEI info
3.78/5

Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice Lucrarea evidentiaza complexitatea profesiilor din domeniul relatiilor publice. Profesionistul in acest domeniu trebuie sa

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu

6
35 LEI info
3.78/5

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea

Publicistica, publicitate, tehnologie - Lucian-Vasile Szabo

Publicistica, publicitate, tehnologie - Lucian-Vasile Szabo

22
41 LEI info
3.78/5

Comunicarea este o componenta esentiala a evolutiei umane, reprezentand un fenomen complex, care trebuie studiat din perspectiva dezvoltarii limbajelor si prin emergenta in sfera sociala,

Alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta - Florinela-Iulia Mocanu Reducere 5 LEI

Alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta - Florinela-Iulia Mocanu

12% 45 LEI
19
40 LEI info
3.90/5

Alfabetizarea digitala este masurata prin totalitatea abilitatilor, cunostintelor, atitudinilor si competentelor pe care un utilizator le are pentru rezolvarea eficienta a cerintelor de consum al

Expresivitate publicitara - Costin Popescu

Expresivitate publicitara - Costin Popescu

26
43 LEI info
3.78/5

Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului

Cartea Comunicatorului Perfect - Marian Alexandrescu, Ion Stefan

Cartea Comunicatorului Perfect - Marian Alexandrescu, Ion Stefan

25
43 LEI info
3.77/5

Toti avem mare nevoie sa cumunicam. Daca nu am avea, nu am putea comunica? c and nu putem sa comunicam, vom face o negociere. Glumesc!

Toti marketerii sunt mincinosi - Seth Godin Reducere 3 LEI

Toti marketerii sunt mincinosi - Seth Godin

7% 45 LEI
19
42 LEI info
3.83/5

Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu

Cand comunicarea publica scrie istoria - Marius Pascan

Cand comunicarea publica scrie istoria - Marius Pascan

25
46 LEI info
3.75/5

Volumul se remarca, in ansamblu, prin larga paleta de subiecte si tematizari abordate, prin criticile virulente la adresa decidentilor politici si prin trimiterile subtile la

Fictiuni politice in societatea globalizata - Horea George Bacanu

Fictiuni politice in societatea globalizata - Horea George Bacanu

22
45 LEI info
3.75/5

Fictiuni politice in societatea globalizata. Studii de caz pentru un glosar al fictiunii politice contemporane Studiile de caz ce constituie componenta aplicativa a acestei lucrari

Comunicarea in baschetul de performanta. Juniori Ed.2 - Victor Marian Zamfir Reducere 5 LEI

Comunicarea in baschetul de performanta. Juniori Ed.2 - Victor Marian Zamfir

12% 45 LEI
6
40 LEI info
3.87/5

Cartea reprezinta optimizarea capacitatii de performanta prin comunicare, vazuta prin aplicarea formelor de comunicare verbala si nonverbala in antrenament si competitie, concept care implementeaza in

Mediamorfoze 4 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 4 - Catalin Negoita

23
49 LEI info
3.73/5

Mediamorfoze IV. Si presa a creat Romania Acest volum scoate in evidenta modul in care presa si-a adus aportul, prin argumentele prezentate opiniei publice, la

Discursul intelectualilor romani dupa 1989 - Camelia Cusnir

Discursul intelectualilor romani dupa 1989 - Camelia Cusnir

19
47 LEI info
3.73/5

"Concluziile cercetarii lasa deschisa intrebarea privind o aparenta criza a intelectualilor, una in plus printre numeroasele crize diagnosticate in decursul timpului. Autoarea sugereaza ca aceasta

Mediamorfoze 3 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 3 - Catalin Negoita

22
49 LEI info
3.73/5

Mediamorfoze III. Jurnalisti si scriitori in transeele Marelui Razboi Acest volum isi propune sa scoata in evidenta modul in care manuitorii condeiului s-au aliniat la

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online - Ana-Maria-Violeta Voloc

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online - Ana-Maria-Violeta Voloc

22
49 LEI info
3.73/5

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online. Studiu de caz: Banca Nationala a Romaniei O tema rar abordata in lucrarile de specialitate din Romania,

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania - Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania - Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

25
53 LEI info
3.71/5

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui

Voci digitale in pandemie - Corina Ozon

Voci digitale in pandemie - Corina Ozon

11
49 LEI info
3.70/5

Voci digitale in pandemie. Mediatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere. Strategii de promovare a cartilor Cartea Corinei Ozon poarta o promisiune, aceea de a deschide,

Despre televiziune. Scrieri 1956-2015 - Umberto Eco

Despre televiziune. Scrieri 1956-2015 - Umberto Eco

19
52 LEI info
3.73/5

Volumul editat de Gianfranco Marrone reuneste texte pe care Umberto Eco le-a dedicat televiziunii, limbajului ei, formelor de comunicare la care apeleaza, imaginarului pe care

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

17
52 LEI info
3.69/5

Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale , a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a

Tara si vinul - Marinela Ardelean

Tara si vinul - Marinela Ardelean

26
57 LEI info
3.68/5

Tara si vinul. Relațiile dintre brandul de țară și brandul vinurilor românești. O abordare heterodoxă Vinul este privit din ce în ce mai mult în

Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict - Catalin Negoita

Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict - Catalin Negoita

20
55 LEI info
3.68/5

Prezentul volum isi propune sa analizeze un domeniu al jurnalismului, cu certitudine, cel mai incarcat de provocari, dar si cel mai periculos. Vorbim despre zonele

Mediamorfoze 5 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 5 - Catalin Negoita

23
57 LEI info
3.67/5

Mediamorfoze V. Reflectare, (de)formare si fake-news in spatiul mediatic si cultural Un volum coordonat de Catalin Negoita. Revolutia digitala a adus cu ea o "dezordine

Conjuncturi digitale: media, comunicare, educatie - Romina Surugiu, Georgeta Stepanov

Conjuncturi digitale: media, comunicare, educatie - Romina Surugiu, Georgeta Stepanov

20
59 LEI info
3.65/5

Titlul Conjuncturi digitale ar putea sa produca o anumita mirare. El releva doua fatete ale studiilor si eseurilor propuse de autori. Se refera la o

De la cultura populara la 'fake news' - Claudiu Coman, Anca Diana Scarlat

De la cultura populara la 'fake news' - Claudiu Coman, Anca Diana Scarlat

17
59 LEI info
3.64/5

Anatomia cenzurii. Comunizarea presei din Romania 1944-1947 - Mihaela Teodor

Anatomia cenzurii. Comunizarea presei din Romania 1944-1947 - Mihaela Teodor

21
63 LEI info
3.63/5

Anatomia cenzurii. Comunizarea presei din Romania 1944-1947 - Monografie Aceste normative, cu un caracter general, au complicat si mai mult procesul de cenzurare, dand frecvent

Educatia digitala - Ciprian Ceobanu, Constantin Cucos, Olimpius Istrate, Ion-Ovidiu Panisoara

Educatia digitala - Ciprian Ceobanu, Constantin Cucos, Olimpius Istrate, Ion-Ovidiu Panisoara

21
65 LEI info
3.61/5

Mass media din Romania dupa 30 de ani - Marian Petcu

Mass media din Romania dupa 30 de ani - Marian Petcu

22
67 LEI info
3.60/5

Omagiem cei 30 de ani de jurnalism postcomunist prin acest volum, in care am reunit 28 de studii si cercetari. In acest mod acoperim o

Pauza de publicitate - Liviu David

Pauza de publicitate - Liviu David

18
110 LEI info
3.30/5

Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste Liviu David e unul dintre cei mai experimentati oameni de publicitate din

Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox Livrare gratuitaReducere 9 LEI

Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox

5% 191 LEI
16
182 LEI info
3.34/5

Jurnalismul social

Jurnalismul social

26
9 LEI info
4.01/5

Cartea se adreseaza tinerilor jurnalisti care considera ca, dincolo de senzationalism, presa trebuie sa se concentreze asupra unor subiecte direct legate de viata de zi

Cuvintele, incotro? Lingvistica pentru toate televiziunile

Cuvintele, incotro? Lingvistica pentru toate televiziunile

19
9 LEI info
4.00/5

„Profesorul Stelian Dumistracel este un mare lingvist care si-a asumat, parca dintotdeauna, rolul de reper moral si profesional, pe care si-l exercita cu umor si

Intoarcere in laboratorul romanesc. Mass-media dupa 1989

Intoarcere in laboratorul romanesc. Mass-media dupa 1989

7
5 LEI info
4.00/5

Reputat specialist, autorul volumului pune sub lupa mass-media din Romania postdecembrista. Noua presa s-a construit pe organismul inca viu al epocii care s-a incheiat in

Jurnalistul universal

Jurnalistul universal

22
9 LEI info
4.00/5

Jurnalismul de calitate presupune obiective universale si dobindirea unor abilitati care sa le permita ziaristilor sa stapineasca un domeniu in care proprietatea, tehnologia si informatiile

Cartea feţelor. Revoluţia Facebook în spaţiul social

Cartea feţelor. Revoluţia Facebook în spaţiul social

20
9 LEI info
3.99/5

Am pornit in documentarea si scrierea acestei carti cu cateva intrebari in minte. Altele s-au conturat pe parcurs. Ce schimba social media? De ce spunem

Cum functioneaza Internetul

Cum functioneaza Internetul

15
10 LEI info
3.99/5

Internetul a schimbat complet modul in care oamenii lucreaza, comunica, se socializeaza si se distreaza. Peste tot in lume, milioane de oameni se conecteaza intr-o

Ziarul local. Cum să scrii pentru publicaţia unei comunităţi

Ziarul local. Cum să scrii pentru publicaţia unei comunităţi

21
10 LEI info
3.99/5

Publicatiile adresate comunitatilor mici se afla la inceput de drum in Romania. Bazat pe cultura presei scrise americane, acest manual descrie principiile jurnalismului local. Pe

Analize şi comentarii politice, militare şi de securitate

Analize şi comentarii politice, militare şi de securitate

7
5 LEI info
3.98/5

Sunt editoriale publicate de-a lungul ultimilor ani inJurnalul national. Aspecte importante din politica interna, elemente de culise din operatiunile serviciilor secrete, analize obiective ale fenomenului

Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother

Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother

16
9 LEI info
3.98/5

Studiul de fata se adreseaza tuturor celor interesati de fenomenul mediatic complex al show-ului de televiziune si de consecintele acestuia asupra demersului jurnalistic, a obisnuintelor

Presa scrisa

Presa scrisa

16
10 LEI info
3.97/5

Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi - economice, politice si istorice -, Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele

Telephoning in English

Telephoning in English

18
15 LEI info
3.97/5

A telefona este o forma redusa de comunicare limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie

Infruntarea finala

Infruntarea finala

27
26 LEI info
3.94/5

Lucrarea este fascinanta prin ritmul si respiratia textului, autoarea renuntand la concepte sau texte de justificare, lucrand direct cu materialul de studiu, intr-un demers chirurgical

Antrenamentul abilitatilor de comunicare.

Antrenamentul abilitatilor de comunicare.

25
19 LEI info
3.94/5

Fiecare aspect teoretic este exemplificat cu situatii concrete, oferind modalitatile optime de imbunatatire a performantelor de comunicare

Mari Romani

Mari Romani

28
21 LEI info
3.93/5

Cartea de fata si-a propus sa nareze povestea acestui succes de public si mediatic

Fabrica de doctorate

Fabrica de doctorate

24
30 LEI info
3.91/5

In Romania, de la doar 1500 de titluri de doctor in științe acordate timp de aproape o suta de ani (1900–1990), s-a ajuns la 67000

Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista

Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista

23
30 LEI info
3.91/5

Cultul secretului isi centreaza analiza asupra controlului privit ca sistem plurivalent de metode si practici de supraveghere. Pe baza unor documente aflate la Arhivele Nationale Istorice

La taclale cu idolii

La taclale cu idolii

21
28 LEI info
3.91/5

Avatar al dezbaterii, talk-show-ul este un gen in plina glorie in televiziunea actuala. Prin acest studiu, Daniela Zeca-Buzura propune „o elucidare din mers”, din interiorul

Cum se scrie în publicitate

Cum se scrie în publicitate

23
23 LEI info
3.90/5

„Elementul cel mai important in scrierea reclamelor de succes este produsul insusi. Magia sta in produs.“ (William Bernbach)„Noi cautam de fiecare data povestea produsului, acel

15 la puterea a cincea. Interviuri Reducere 8 LEI

15 la puterea a cincea. Interviuri

25% 32 LEI
24
24 LEI info
4.15/5

„Sunt ani de zile de cand scriu pe teme politice sau adiacente – corupție adesea institutionalizata, derapaje antidemocratice, abuzuri de putere ori impostura endemica. In

Deontologia comunicarii publice

Deontologia comunicarii publice

24
33 LEI info
3.89/5

„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai

Între adevăr și mistificare. Călătoria unui reporter de investigații în lumea știrilor false și a teoriilor conspirației Reducere 8 LEI

Între adevăr și mistificare. Călătoria unui reporter de investigații în lumea știrilor false și a teoriilor conspirației

24% 34 LEI
24
26 LEI info
4.13/5

EXISTA UN RAZBOI IMPOTRIVA ADEVARULUI. SI MISTIFICATORII IL CASTIGA. Intr-o perioada marcata de fake news-uri și de teorii ale conspirației, cartea de fața este un

Comunicarea politica prin social media si reactiile publicului

Comunicarea politica prin social media si reactiile publicului

23
35 LEI info
3.88/5

Sistemele de comunicare politice au cunoscut o schimbare radicala a mecanismelor de functionare, odata cu dezvoltarea internetului, in general, si a Social Media, in particular.

Strategii ale comunicării în cabinetul stomatologic Reducere 9 LEI

Strategii ale comunicării în cabinetul stomatologic

26% 35 LEI
21
26 LEI info
4.14/5

Esența unei comunicari optime – in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obținerea de reacții imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate

Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc Reducere 7 LEI

Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc

25% 29 LEI
10
22 LEI info
4.13/5

Nu e disponibil

TV în Estul Sălbatic. 30 de ani în 10 dialoguri Reducere 9 LEI

TV în Estul Sălbatic. 30 de ani în 10 dialoguri

25% 36 LEI
23
27 LEI info
4.13/5

O carte unica in peisajul editorial romanesc prin valoarea sa documentara, o carte de “radacini”, cu interlocutori-premium care dezvaluie din culisele fabricii de conținuturi de

Prin lentila deformatoare a presei Reducere 9 LEI

Prin lentila deformatoare a presei

26% 35 LEI
20
26 LEI info
4.14/5

Aceasta carte se adreseaza, in special, studentilor de la facultatile in care se studiaza problemele abordate de noi aici, dar ea poate fi citita de

Vocile puterii. De vorba cu purtatorii de cuvant

Vocile puterii. De vorba cu purtatorii de cuvant

17
25 LEI info
3.87/5

Intelegem mai bine, citind aceasta carte, o perioada complicata si confuza. Cativa din martorii ei secundari isi clarifica aici biografiile oficiale consumate in preajma mai-marilor

Statul paralel

Statul paralel

20
37 LEI info
3.87/5

„Cand se vorbește despre «Statul paralel», sunt intr-o dilema conceptuala, caci nu știu la cine sau la ce anume se refera. Dar este cert ca

Cu ochii-n 3,14

Cu ochii-n 3,14

20
36 LEI info
3.87/5

O lume privita cu ochii-n 3,14 de Magdalena Boiangiu, Tita Chiper, Marius Chivu, Adrian Cioroianu, Radu Cosasu, Adrian Damian, Cristian Ghinea, Stela Giurgeanu, Andrei Manolescu,

Mass-media, religie, spațiu public Reducere 10 LEI

Mass-media, religie, spațiu public

26% 39 LEI
24
29 LEI info
4.13/5

Mass-media, religie, spațiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernitații (mass-media, industriile culturale, Internet,

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

18
27 LEI info
3.86/5

Cuprins: Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice • Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice • Campaniile

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

22
29 LEI info
3.86/5

„Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitații programatice s-a atins un grad de eficiența

Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate

Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate

20
39 LEI info
3.86/5

9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin Tranca:„Cand nu‑ti vine ideea, esti pe-aproape.“„Doar unu la suta din ideile tale conteaza.“„Un copywriter bun stie cand

Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila

Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila

22
40 LEI info
3.85/5

Cum sa arati, sa vorbesti, sa gandesti si sa actionezi ca un lider - Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila. Prezenta personala” este greu

Sexul şi capitalul. O teorie a filmului românesc

Sexul şi capitalul. O teorie a filmului românesc

9
34 LEI info
3.85/5

Cartea de fața trebuie citita ca o forma de greva, prin care Bogdan Popa oprește munca in favoarea capitalului pentru a gusta puțin din placerile

Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare Reducere 10 LEI

Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare

26% 39 LEI
18
29 LEI info
4.11/5

Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall,

Zei de mucava

Zei de mucava

9
35 LEI info
3.85/5

Va invit intr-o incursiune imagologica in cinematografie si media, pentru a descoperi impreuna zeii de mucava ai secolului in care traim. Vrem, nu vrem, suntem

Viața pe Facebook

Viața pe Facebook

18
39 LEI info
3.85/5

„Viața pe Facebook. Dau like, deci exist nu e un manual de utilizare a rețelelor de socializare, ci un posibil catalog de relații «exemplare» cu

Networking pentru cei care detesta sa faca networking

Networking pentru cei care detesta sa faca networking

19
40 LEI info
3.85/5

Ce este networkingul, de fapt?Networkingul este arta de a-ti constitui o retea de relatii profesionale si de a le mentine in scopul obtinerii unor rezultate