Noile reguli de marketing si PR – David Meerman Scott

Noile reguli de marketing si PR – David Meerman Scott a fost scrisa intentionat de catre autor in asa fel incat sa puteti sari de la un capitol la altul. Atata timp cat cititi introducerea capitolului, puteti sari la un alt capitol, iar apoi va puteti intoarce pentru a aprofunda fiecare capitol in parte; spre exemplu cititi introducerea la “blogging” dupa care sariti la “mobile marketing” si tot asa. Este intr-adevar o carte scrisa foarte bine, puteti doar “scana” capitolele si intelegeti rapid despre ce este vorba si ideea in mare dinainte de a aprofunda acel capitol, acest mod de a fi scris face din cartea Noile reguli de marketing si PR – David Meerman Scott o carte ce se poate citi foarte usor.Am citit multe carti in care autorii scriau parca pentru nu ei si nu pentru cititori, dar Scott a scris aceasta carte pentru cititori si este o chestiune foarte pozitiva, mi-as dori sa fie cat mai multe carti scrise in felul acesta

Cele bune despre Noile reguli de marketing si PR – David Meerman Scott

In Noile reguli de marketing si PR , David Meerman Scott explica foarte bine fiecare concept si o face intr-o metoda prin intermediul careia intelegi fiecare dintre aceste concepte foarte usor. Aceasta carte nu a fost scrisa pentru oameni tehnici, deci daca in ultimii ani ai stat conectat la iPhone(iPad, I… sau android) in timp ce navigai pe siteurile de social media aceasta carte te va plictisi cu siguranta(cum a fost si cazul meu trebuie sa recunosc). Audienta acestei carti este a celor mai putin conectati la ceea ce se intampla online in zilele noastre, Scott se indreapta catre proprietarii de mici afaceri ce doresc sa inteleaga mai bine fenomenul de marketing online dar si directorilor, oamenilor de marketing traditional, oamenilor de vanzari.  David Meerman Scott prin cartea sa, Noile reguli de marketing si PR face o treaba excelenta in a educa neinitiatii in tainele marketingului online.

Cele nu chiar asa bune despre Noile reguli de marketing si PR – David Meerman Scott

Pana aici v-am povestit de partile bune ale acestei carti, dar din punctul meu de vedere sunt si scapari (poate intentionate!) ale acestor “Noi reguli”. Prin intermediul acestei carti suntem invatati ca putem avea un succes imens doar dintr-o prezenta buna in online, dar tin sa contrazic si sa mentionez ca in online ca si in viata reala totul tine de relatii, de cum iti construiesti acele relatii nu doar de numarul de oameni ce te urmaresc pe twitter(acest numar poate fi marit artificial), nici de numarul de subscriberi pe youtube sau numarul de adrese de mail ce le ai in baza de date. Personal consider ca oamenii conteaza si modul in care relationezi cu fiecare om, cu fiecare client, cu fiecare comentator!
De asemenea, Scott face sa para ca in online e totul atat de usor! Ceea ce nu as fi chiar asa sigur, pentru o reusita in online trebuie sa fiti pregatiti sa investiti ceva bani, ceva timp si multa energie :)

Ce spun altii despre Noile reguli de marketing si PR – David Meerman Scott

“În cartea de faţă David Meerman Scott oferă instrucţiuni clare în privinţa utilizării instrumentelor web 2.0. Pentru că el a testat şi verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul şi au colaborat la prima ediţie a acestei cărţi. Noile reguli de marketing şi PR vorbesc despre o lume deschisă, despre o lume în care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate să rămână doar în sarcina celor de la PR.” Ciprian Stăvar, trainer şi consultant de guerrilla marketing

“Noile reguli de marketing şi PR este o carte despre cum se încalcă regulile şi cum se pot crea roluri noi în domenii marcate de funcţii tradiţionale. O carte bună, care merită citită şi care va dezmorţi atmosfera din lumea marketingului şi a relaţiilor cu publicul.” Donovan Neale-May, director executiv, CMO Council

“David Meerman Scott, în Noile reguli de marketing şi PR merge dincolo de tehnologie, explorând ramificaţiile internetului şi măsura în care el ţine de oameni. Scott a creat un set de reguli care arată cum se pot negocia aceste ramificaţii cu maximă eficienţă.” Jay Conrad Levinson, autorul seriei Guerrilla Marketing

Un gand de final

Per asamblu cartea Noile reguli de marketing si PR de David Meerman Scott este o carte ce o recomand incepatorilor in ale marketingului online din tot sufletul, dar pe cei ce deja sunt conectati la realitatile internetului de ceva vreme ii sfatuiesc sa nu piarda prea mult timp cu ea – frunzariti-o intr-o librarie si reveniti cu sfaturile voastre.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *