Carti Marketing si Comunicare Polirom

27 produse

Jurnalismul social

Jurnalismul social

34
9 LEI info
4.03/5

Cartea se adreseaza tinerilor jurnalisti care considera ca, dincolo de senzationalism, presa trebuie sa se concentreze asupra unor subiecte direct legate de viata de zi

Jurnalistul universal

Jurnalistul universal

30
9 LEI info
4.02/5

Jurnalismul de calitate presupune obiective universale si dobindirea unor abilitati care sa le permita ziaristilor sa stapineasca un domeniu in care proprietatea, tehnologia si informatiile

Ziarul local. Cum să scrii pentru publicaţia unei comunităţi

Ziarul local. Cum să scrii pentru publicaţia unei comunităţi

35
10 LEI info
4.02/5

Publicatiile adresate comunitatilor mici se afla la inceput de drum in Romania. Bazat pe cultura presei scrise americane, acest manual descrie principiile jurnalismului local. Pe

Cum sa vinzi clientilor dificili

Cum sa vinzi clientilor dificili

31
9 LEI info
4.02/5

Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este cea mai buna de pe piata? Volumul prezinta metode de atragere si fidelizare a clientelei, strategii de negociere

Cuvintele, incotro? Lingvistica pentru toate televiziunile

Cuvintele, incotro? Lingvistica pentru toate televiziunile

28
9 LEI info
4.02/5

„Profesorul Stelian Dumistracel este un mare lingvist care si-a asumat, parca dintotdeauna, rolul de reper moral si profesional, pe care si-l exercita cu umor si

Tehnici de vanzare eficiente

Tehnici de vanzare eficiente

30
9 LEI info
4.01/5

Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea nesigur sau prea increzator, n-ati stiut cind sa cedati si cind

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

29
9 LEI info
4.01/5

Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele

Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother

Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother

25
9 LEI info
4.01/5

Studiul de fata se adreseaza tuturor celor interesati de fenomenul mediatic complex al show-ului de televiziune si de consecintele acestuia asupra demersului jurnalistic, a obisnuintelor

Presa scrisa

Presa scrisa

21
10 LEI info
3.99/5

Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi - economice, politice si istorice -, Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele

Antrenamentul abilitatilor de comunicare.

Antrenamentul abilitatilor de comunicare.

31
19 LEI info
3.96/5

Fiecare aspect teoretic este exemplificat cu situatii concrete, oferind modalitatile optime de imbunatatire a performantelor de comunicare

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

27
27 LEI info
3.90/5

Cuprins: Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice • Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice • Campaniile

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

32
29 LEI info
3.90/5

„Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitații programatice s-a atins un grad de eficiența

La taclale cu idolii

La taclale cu idolii

27
28 LEI info
3.89/5

Avatar al dezbaterii, talk-show-ul este un gen in plina glorie in televiziunea actuala. Prin acest studiu, Daniela Zeca-Buzura propune „o elucidare din mers”, din interiorul

Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista

Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista

29
30 LEI info
3.89/5

Cultul secretului isi centreaza analiza asupra controlului privit ca sistem plurivalent de metode si practici de supraveghere. Pe baza unor documente aflate la Arhivele Nationale Istorice

Deontologia comunicarii publice

Deontologia comunicarii publice

31
33 LEI info
3.87/5

„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai

Economia mass-media

Economia mass-media

28
33 LEI info
3.87/5

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni

Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc

Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc

18
29 LEI info
3.87/5

Nu e disponibil

83 de jocuri psihologice pentru animarea grupurilor

83 de jocuri psihologice pentru animarea grupurilor

19
31 LEI info
3.86/5

Volumul, alcatuit de catre experti ai Asociatiei culturale „J.L. Moreno, propune o gama completa de jocuri pentru cresterea nivelului de constiinta al participantilor, experimentarea propriilor

Mass-media, religie, spațiu public

Mass-media, religie, spațiu public

32
39 LEI info
3.84/5

Mass-media, religie, spațiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernitații (mass-media, industriile culturale, Internet,

Viața pe Facebook

Viața pe Facebook

24
39 LEI info
3.82/5

„Viața pe Facebook. Dau like, deci exist nu e un manual de utilizare a rețelelor de socializare, ci un posibil catalog de relații «exemplare» cu

Cum se scrie un text ştiinţific. Disciplinele umaniste

Cum se scrie un text ştiinţific. Disciplinele umaniste

18
39 LEI info
3.80/5

Nu e disponibil

Introducere in sistemul mass-media (Editia a IV-a)

Introducere in sistemul mass-media (Editia a IV-a)

21
41 LEI info
3.80/5

Mass-media a devenit un punct de referinta in lumea moderna, in jurul ei gravitind toate celelalte segmente ale societatii: economic, politic, cultural sau social. Stiri

Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație

Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație

26
44 LEI info
3.79/5

Bestseller The New York Times, in curs de ecranizare de catre HBO intr-un serial cu Claire Foy in rol principal Cartea anului 2021 – Fortune, Foreign Affairs,

Date în imagini puternice

Date în imagini puternice

11
44 LEI info
3.75/5

Nu e disponibil

Istoriile mass-mediei. De la semnalele cu fum la rețelele de socializare și dincolo de ele

Istoriile mass-mediei. De la semnalele cu fum la rețelele de socializare și dincolo de ele

28
54 LEI info
3.73/5

„Dintotdeauna, omul are nevoie sa știe ce il amenința, ce le dauneaza celorlalți sau ce ii ajuta. Si multa vreme doar o mana de oameni

Despre televiziune

Despre televiziune

24
54 LEI info
3.72/5

Volumul editat de Gianfranco Marrone reunește texte pe care Umberto Eco le-a dedicat televiziunii, limbajului ei, formelor de comunicare la care apeleaza, imaginarului pe care

Manual de jurnalism

Manual de jurnalism

19
62 LEI info
3.66/5

Studiile actualizate in conformitate cu noile tendinte ale practicii jurnalistice prezinta numeroase exemple, dar si greseli din presa romaneasca postdecembrista, insotite de explicatii detaliate. Structurat